لوگو دما بخار

حضور در صدا و سیما یا خدشه به اعتماد از رسانه ملی

حضور در صدا و سیما یا خدشه به اعتماد از رسانه ملی

حضور در صدا و سیما یا خدشه به اعتماد از رسانه ملی

 در سال های اخیر شاهد این هستیم که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تحت عناوین معرفی فعالیت های اقتصادی و غیره اقدام به همکاری با برخی از شرکت های تبلیغاتی از بخش خصوصی با هدف کسب درآمد نموده است.

و در نتیجه این شرکت های تبلیغاتی با انجام بازاریابی گسترده روی کلیه افراد و مشتریان احتمالی و بدون توجه به صلاحیت قانونی فنی ایشان، اقدام به ایجاد برنامه هایی برای معرفی آنها می نمایند.

جهت درک بهتر شما، یک نمونه از جدول برنامه ها در ذیل ارائه می شود:

هدف ما از ایجاد این مقاله بیشتر توجه مخاطبین محترم و انتقاد از رسانه ملی کشور می باشد.

و با کمال تاسف مشاهده می شود که در برخی از این برنامه ها به صلاحیت های قانونی افراد معرفی شده، توجهی نمی شود و راستی آزمایی موارد طرح شده نیز مورد بررسی قرار نمی گیرد.

و همچنین در خیلی از موارد نیز افراد یا مجموعه هایی معرفی می گردند که فاقد صلاحیت فنی و قانونی از مراجع ذیصلاح می باشند.

پس نتیجه می گیریم که در این اقدامات مدنظر مجریان برنامه ها ، فقط کسب درآمد می باشد و هیچگاه به خدشه های وارد شده به اعتماد مخاطبان رسانه ملی توجهی نمی شود. (چراکه موقعیت لازم، برای سوء استفاده افراد فاقد صلاحیت از اعتماد مردم به رسانه ملی، مهیا می باشد)

و کلام آخر ….

همانطور که در سال های گذشته با جلوگیری از حضور برخی تولید کنندگان زیرپله ای و غیر استاندارد در نمایشگاه های بین المللی داخلی، توسط سازمان ملی استاندارد باعث دلگرمی بیشتر تولیدکنندگان مجاز گردید، امیدواریم با پیگیری دلسوزان ملی صنعتی، این معضل سوء استفاده از رسانه ملی نیز بزودی برطرف گردد.

قیمت و خرید کارواش بخار فوری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.