لوگو دما بخار

دستگاه کارواش بخار فوری چگونه کار می کند

دستگاه کارواش بخار فوری چگونه کار می کند

دستگاه کارواش بخار فوری چگونه کار می کند؟

دستگاه کارواش بخار شامل سه بخش اصلی پمپ، مشعل و تابلو برق است. پمپ که وظیفه انتقال آب به مخزن بخار را دارد و در مدل ها و برندهای متنوعی در بازار موجود می باشند. پمپ ها در دو نوع تکفاز و سه فاز موجود می باشند معمولا پمپ تکفاز 110 بار و پمپ سه فاز 200 بار می باشد.

برای دستگاه های کارواش بخار فوری ژنراتوری معمولا از پمپ های پیستونی استفاده می شود. مهم ترین بخش دستگاه کارواش بخار فوری مشعل است، مشعل همانطور که از اسم آن پیداست آتش تولید می کند.

آتش مشعل به مخزن تولید بخار برخورد می کند و آب داخل آن به نقطه جوش می رسد و بخار تولید می کند. مشعل ها در ظرفیت ها و برندهای مختلفی در بازار موجود می باشند. از نظر ساختمان داخلی در مدل های گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز گاز و گازوئیل و مازوت سوز وجود دارند.

همانطور که در بحث تجهیزات لازم برای راه اندازی کارواش بخار توضیح دادیم گاز مورد نیاز هر مشعل باید بتواند به طور پیوسته توسط کنتور گاز تامین شود و افت فشار و قطع و وصلی نداشته باشد. مشعل قسمت حساسی است و نباید خودسرانه آن را دستکاری کرد. در هنگام راه اندازی دستگاه، مشعل توسط نصاب تنظیم می شود و در صورت بروز مشکل حتما باید با هماهنگی نصاب اقدامات لازم صورت گیرد.

بخش مهم دیگر دستگاه، تابلو برق است که وظیفه کنترل و نظارت بخش های مختلف دستگاه را به عهده دارد. کلید استارت دستگاه داخل تابلو برق قرار دارد و سیم های برق باید روی تابلو برق سوار شوند آموزش های لازم برای اتصال سیم ها در دفترچه راهنمای هر دستگاه مشخص است. در مورد کنتور برق و خصوصیات آن قبلا صحبت کردیم.

قسمت دیگری از دستگاه که وظیفه تولید بخار را انجام می دهد و کمی متفاوت از دستگاه های دیگ بخار است کوئل یا کویل نام دارد. در طرح دیگ بخار کارواش که سایر تولیدکننده ها می سازند، یک مخزن بزرگ وجود دارد که بیش از 2/3 آن با آب پر می شود و با روشن شدن دستگاه، مشعل آب را به جوش می آورد.

در این مدل در ابتدای روشن کردن دستگاه که آب سرد است تا وقتی که آب گرم شود و به نقطه جوش برسد و بتواند بخار تولید کند تقریبا 45 دقیقه تا یکساعت زمان می برد. نقطه قوت کارواش بخار فوری ژنراتوری در تولید سریع بخار است، از آنجا که این مدل مخزن آب ندارد.

در همان لحظه که آب درون کوئل به گردش در می آید آتش مشعل به آن برخورد کرده و سریعا آن را داغ می کند و در نقطه خروج از کوئل، بخار ایجاد شده بیرون می رود. حالا که به کوئل اشاره کردیم بد نیست بدانید نقطه قوت دیگر این مدل امکان تعویض آسان کوئل است. اگر به هر دلیلی مشکلی برای کوئل پیش بیاید طراحی دستگاه به گونه ای است که به راحتی بتوانید کوئل را خارج کنید و آن را تعمیر یا تعویض نمایید. این مزیت برای دیگ بخار کارواش وجود ندارد و در صورت بروز مشکلی در مخزن آن و غیر قابل تعمیر بودن آن باید کل دستگاه را کنار بگذارید.

 

تفاوت تولید بخار در کارواش بخار فوری ژنراتوری و دیگ بخار کارواش

برای اینکه تفاوت تولید بخار در دستگاه کارواش بخار فوری ژنراتوری و دیگ بخار کارواش را بدانید با یک مثال کاملا آن را تشریح می کنیم:

تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی

آبگرمکن مخزنی

آبگرمکن های قدیمی را که به یاد دارید یک مخزن استوانه ای پر از آب که زیر آن شعله قرار گدارد و آب را داغ می کند، دیگ بخار کارواش هم به همین سبک عمل می کند. این نوع از آبگرمکن رایج‌ترین انواع آبگرمکن‌هاست. می‌توان گفت تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی از همین مخزن آغاز می‌شود.

آبگرمکن‌های مخزنی برخلاف آبگرمکن‌های دیواری دارای یک مخزن با ظرفیت‌های ۲۰ تا ۸۰ گالن برای ذخیره سازی آب هستند. این آبگرمکن‌ها در دومدل برقی و گازی عرضه می‌شوند. نحوه عملکرد آبگرمکن مخزنی به این شکل است:

ابتدا مخزن از آب سرد پر می‌شود و بعد دمای آب توسط انرژی گاز یا برق بالا می‌رود. این آب تا زمانی که مصرف کننده به آن نیاز داشته باشد گرم می‌ماند. دیگ بخار کارواش هم به همین صورت است یک مخزن بزرگ پر از آب که با دمای مشعل گرم می شود و بخار تولید می کند.

آبگرمکن دیواری

این آبگرمکن‌ها از هیچ‌گونه مخزنی برای نگهداری آب برخوردار نیستند و فقط در وقت نیاز مصرف کننده فرایند گرم کردن آب را آغاز می‌کنند. نحوه عملکرد آبگرمکن دیواری به این شکل است:

در نخستین مرحله همزمان با باز شدن شیر آب، آب به سرعت به درون لوله‌های فلزی یا کویل داخل دستگاه نفوذ می‌کند. بعد از آن دمای آب توسط شعله‌هایی که در زیر لوله‌های فلزی تعبیه شده‌اند بالا می‌رود. بد نیست بدانید در بعضی مدل‌ها هم آب از طریق انرژی الکتریکی گرم می‌شود.

دستگاه کارواش بخار فوری ژنراتوری یا نام دیگر آن استیم ژنراتور نیز مانند آبگرمکن های دیواری عمل می کنند. یعنی شعله به لوله ها برخورد می کند و آب را به سرعت داغ کرده و به بخار تبدیل می کند.

 

تفاوت دستگاه بخار فوری و دیگ بخار

مقایسه مزایای آبگرمکن دیواری و مخزنی

مصرف انرژی کم

از جمله مزایای آبگرمکن دیواری صرفه جویی در مصرف انرژی است. این نوع آبگرمکن در مصرف انرژی چیزی حدود ۸ تا ۵۰ درصد کمتر از سایر آبگرمکن‌ها انرژی مصرف می‌کند. در حالی که آبگرمکن مخزنی برای اینکه آب مخزن خود را گرم نگه دارد پیوسته انرژی مصرف می‌کند. تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی در این مورد بسیار شایع است.

آبگرمکن دیواری هیچ‌گونه مخزنی برای ذخیره آب ندارد و آب را در همان لحظه برای مصرف کننده گرم می‌کند. این مزیت از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می‌کند. دقیقا این قضیه در مورد دستگاه های ژنراتوری صدق می کند و به تجربه دیده شده که این مدل نسبت به دیگ بخار نصف سوخت را مصرف می کند.

تولید نامحدود آبگرم

یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه آبگرمکن دیواری تولید آبگرم بدون محدودیت است. این نوع آبگرمکن به مقدار نیاز همه اعضاء خانواده به آب گرم در هر قسمت از خانه پاسخ مثبت می‌دهد. در حالیکه آبگرمکن‌های مخزنی حد مشخصی برای تولید جریان آب گرم دارند از این رو به هیچ عنوان برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب نیستند.

اشغال فضای کم

از مزایای دیگر آبگرمکن دیواری اشغال کردن فضای کمتر در خانه است. آبگرمکن‌های دیواری با قابلیت نصب روی دیوار، فضای کمتری نسبت به آبگرمکن‌های مخزنی اشغال می‌کنند.

طول عمر بالاتر

دوام و طول عمر بالا، خاصیت دیگر آبگرمکن‌های دیواری است. به طور معمول عمر مفید یک آبگرمکن مخزنی بین ۸ تا ۱۰ سال است. در حالی که یک آبگرمکن دیواری با کیفیت و استاندارد، می‌تواند صاحب‌خانه را از تعویض هر ده سال یکبار آبگرمکن خود نجات بدهد و این تفاوت آبگرمکن دیواری و مخزنی را به خوبی نمایان می‌کند.

بد نیست بدانید هر آبگرمکن بعد از مدتی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می‌کند در چنین مواقعی باید به دنبال تعمیرکار متخصص باشید. در مورد دستگاه های بخار فوری ژنراتوری عمر دستگاه می تواند طولانی باشد زیرا در صورت معیوب شدن هر یک از قطعات به راحتی می توان آن را تعویض نمود و برای سایر قسمت ها مشکلی ایجاد نمی شود.

به خصوص قسمت اصلی تولید بخار که کوئل ها هستند به گونه ای است که به راحتی قابل تعویض اند. اما در مدل دیگ بخار کارواش با معیوب شدن مخزن دستگاه و از کار افتادن آن عملا کل دستگاه از کار می افتد و قابل بازیابی نیست.

لوازم کنترلی دستگاه کارواش بخار

برای اینکه بدانیم دستگاه کارواش بخار فوری چگونه کار می کند؟ باید با لوازم و تجهیزات دیگ بخار که روی آن نصب شده اند آشنا شویم:

وقتی دستگاه روشن می شود و بخار تولید می کند یک سری لوازم کنترلی روی دستگاه هستندکه عملکرد دستگاه را کنترل می کنند و ایمنی آن را به عهده دارند.

گیج فشار

که به شکل ساعت درجه بندی شده فشار بخار را نشان می دهد. فشار کاری دستگاه های کارواش بخار حدود 6 اتمسفر است. با مصرف بخار این فشار متغیر می شود و کمی کاهش پیدا می کند.

سوپاپ اطمینان یا شیر اطمینان

شیری است که روی مخازن و دستگاه های تحت فشار نصب می شود و به صورت مکانیکی فشار را کنترل می کند یعنی فشار و هوای اضافی داخل مخزن را به بیرون تخلیه می کند تا دچار مشکلاتی از قبیل انفجار نشویم.

پرشر سوئیچ

این قطعه یک سوئیچ فرمان است که فشار را بوسیله فرمان قطع و وصل کردن به دستگاه کنترل می کند.

ترموستات دیجیتال

دما را کنترل می کند تا از حد مورد نظر بالاتر نرود.

حذف و اضافه آپشن ها به سفارش مشتری

اجزای اصلی دستگاه کارواش بخار همین هایی بودکه تا الان ذکر شد فقط با توجه به درخواست مشتری و سفارشی سازی دستگاه بعضی آپشن ها کم و زیاد می شوند. مثلا یک دستگاه در حالت عادی فقط بخار تولید می کند ولی می تواند به صورت سه کاره هم ساخته شود که آب سرد و آب داغ پر فشار تولید می کند. مانند جت پرشرهای کارواش آبی برای قطع و وصل کردن این حالت شیرهایی روی دستگاه نصب شده اند.

دستگاه ها در مدل های مختلفی ساخته می شود که ظرفیت های پایین تر آن برای مصارف کم مصرف تر به صورت تمام الکتریکی ساخته می شود. یعنی گرم شدن و تولید بخار به وسیله المنت های برقی صورت می گیرد.

طرح های کوچک یک خروجی بخار خشک و یک خروجی بخار مرطوب دارند. دستگاه های بزرگتر به ترتیب 2 -3 و چهار خروجی بخار خشک می توانند داشته باشند زیرا می توانند بخار بیشتری تولید کنند در این حالت چندین کاربر می توانند همزمان کار کنند.

 

دریافت گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری ژنراتوری

شرکت صنایع دما بخار مشهد پس از کسب تجارب و تحقیقات فراوان در طی سال ها موفق به دریافت گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری ژنراتوری شد. با ایده گرفتن از دستگاه های خارجی و با توجه به معایب زیادی که کارواش بخار بویلری و کارواش های سنتی داشتند. پس از آزمایشات فراوان موفق به طراحی و پیاده سازی دستگاه های ژنراتوری در ایران شد و خوشبختانه نتیجه مطلوبی دربرداشت و در عرصه بخارشو و کارواش ها تحولی عظیم به وجود آورد.

شرکت صنایع دما بخار مشهد در سال 1395 موفق به دریافت گواهی اختراع دستگاه کارواش بخار ژنراتوری شد. با توجه به کاربردها و مزایای زیادی که در تولید دستگاه بخار فوری ژنراتوری به وجود آورده ایم توانستیم توجه بسیاری از شرکت ها را در عرصه صنعت و خدمات و کارواش ها و … به خود جلب کنیم و گواهی اختراع دستگاه کارواش بخار را با افتخار دریافت کنیم.

گواهی ثبت اختراع
دستگاه بخارشوی صنعتی

9 دلیل برای دریافت گواهی ثبت اختراع

  • نصب و راه اندازی آسان

کارواش دارها افرادی عامه (غیرفنی) بودند که انتظار داشتند یک دستگاه ساده و بی دردسر مثل سایر لوازم کارواش از قبیل جاروبرقی و کف پاش و پمپ باد در اختیار داشته باشند که به راحتی کار کند، با یک دکمه روشن شود. اما مشکل اینجا بود که دیگ بخار دستگاه صنعتی بود و استفاده از آن نیاز به تخصص و دانش فنی داشت.

همانطور که سایر کاربردهای دیگ بخار در صنایع و … در موتورخانه ها توسط مهندس فنی تنظیم و به کار می رود، چک لیست و بازرسی روزانه انجام می شود. کنترل های مداوم دارد، لوله کشی و تجهیزات نیاز دارد اما کارواشی ها افراد عادی هستند پس نیاز دارد که دستگاه عملکرد ساده تری داشته باشد که هرکسی بتواند با آن کار کند.

بیشتر بخوانید : تجهیزات لازم برای کارواش بخار

  • ایمنی بسیار بالا و ضد انفجار بودن

یک دیگ بزرگ آبجوش وسط یک محوطه عمومی که ماشین ها و آدم ها در حال تردد بودند قرار داشت، هر آن احتمال انفجار و اشتعال وجود داشت که جان همه را به خطر می انداخت. پس حفظ ایمنی در چنین محیط هایی یک معضل بود.

  • تولید سریع بخار

دوستی می گفت از صبح که در کارواش را باز می کنم اول سراغ دستگاه بخار می روم و آن را روشن می کنم تا زمانی که مشتری می آید بتواند شروع بکار کند. 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد که آب سرد داخل دیگ به جوش آید و تولید بخار کند.

خرید بخارشوی صنعتی

  • کاهش مصرف سوخت

نمیشه همون لحظه که لازم داشتی روشن کنی و سریع بخار بده؟ آخه ممکنه تا شب هم یه مشتری بخار نداشته باشیم! ولی من باید یکسره اونو روشن نگه دارم. قبض گازم خیلی بالاست، یه راه بهینه سازی نیست؟

مثل آبگرم کن های قدیمی مشعل باید یکسره روشن باشد تا آب سرد نشه و هر وقت هر کی خواست حموم بره آب گرم داشته باشیم. تازه مخزن به اون بزرگی باید همیشه پرآب باشه تا بتونه بخار کم نیاره. همشو که لازم ندارم ، مصرف نمیشه ولی باید همه آب رو گرم کنیم.

راهی نیست که آب و سوخت کمتری مصرف کنیم، همونقدر که لازم داریم؟

– همه این حرفها دغدغه همیشگی من بود و در پی این بودم که دستگاه مورد علاقه مشتری رو بسازم …

  • عدم نیاز به تاسیسات و لوله کشی

– من حتی باید یه نفر تاسیساتی رو بیارم تا دستگاه رو راه اندازی کنه و ازش سر در بیاره

یه جای مخصوص براش در نظر بگیرم که ثابت باشه و لوله کشی انجام بشه

  •  قابل جابجایی آسان و پرتابل بودن

من که جام کوچیکه و ممکنه از اینجا برم جای دیگه، میخوام یه جوری راحت جابجا بشه تازه بعضی وقتا شلنگ نمی رسه و بعضی ماشین ها که بیرون کارواش منتظرن بتونم ببرم نزدیک تر یا هر وقت خواستم دکور رو عوض کنم راحت جابجاش کنم.

اما این وزنش خیلی زیاده و کار دست نیست، باید جرثقیل بیارم برای جابجایی اش

من دوست دارم یه چیز کوچیک و جمع و جورتر باشه، اگر زیرش چرخ بخوره مثل گاری خیلی خوب میشه، من خودم با دستگاه کار نمیکنم میدم دست شاگردام باید طرز کارش آسون باشه که همه بتونن باهاش کار کنن

  • سرویس و نگهداری آسان

تازه وقتی یه جایی اش خراب بشه باید سرویس کار بیارمو کل هزینه تعمیر و تعویض قطعه بدم.کاش می شد خودم کاراشو بلد بودم.

  •  وزن و ابعاد کوچکتر و ظاهر شکیل تر

این دستگاه خیلی بزرگه و ظاهرش هم صنعتیه من میخوام با بقیه چیدمان و دکور کارواش بخونه و ترکیبشو به هم نریزه، شکیل تر و زیبا باشه، هر کی اومد تو کارواش تو کفش بمونه ، شیک باشه و…

یکی می گفت میخوام کوچیک باشه در سایز بخارشوهای خانگی ولی صنعتیش.

  • تولید سر و صدای کمتر

من می خوام تو محیط مسکونی ازش استفاده کنم ولی سر وصداش همسایه ها رو اذیت می کنه.

با بررسی مدل های مختلفی از دستگاه‌های بخار که در سراسر دنیا ساخته شده بود و به کار گرفته می شد و سعی و خطاهای بسیار و ایجاد تغییرات در سیستم داخلی این دستگاه ها نهایتا پس از سال ها تلاش و پیگیری، اولین نمونه طرح جدید دستگاه بخار با عنوان بخار فوری ژنراتوری فشار قوی را ساختیم و به اولین مشتری در شمال کشور ارائه شد که به حمدا… راضی بودند.

به مرور زمان تغییرات عمده ای درساخت آن اعمال شد و سعی شد نواقص برطرف شود. هم اکنون نیز با ساخت مدل های مختلفی از آن با سوخت گاز و گازوئیل – سوخت LPG – تمام برقی و طرح های غیر کارواشی با حمایت شما به همت و کوشش خود ادامه می دهیم.

نهایتا نمونه ای که ساخته شد:

دستگاه کارواش بخار ژنراتوری

مزایای دستگاه کارواش بخار ژنراتوری

  1.  نیاز به نصب و راه اندازی متخصص ندارد و با یک آموزش ساده در هنگام تحویل دستگاه در کارخانه و با استفاده از راهنمای دستگاه به راحتی می توان با آن کار کرد.
  2.  سیستم داخلی آن طوری طراحی شده که کوچکترین خطر اشتعال و انفجاری وجود ندارد و کاملا ایمن و استاندارد است. یعنی ایمنی 100 درصد خیالتان راحت باشد.
  3. در هرجا و مکانی قابل استفاده است. مثل محیط های عمومی و مسکونی هر زمان که نیاز به استفاده از بخار داشتید دستگاه را روشن می کنید و پس از چند دقیقه در خروجی بخار دارید و هر لحظه که از بخار استفاده نشود مشعل خاموش است و سوختی مصرف نمی شود
  4.  درست مثل آبگرم کن دیواری که هر لحظه آب گرم را باز کنید روشن شده و وقتی بستید خاموش می شود.
  5.  همانقدر آب وارد دستگاه می شود که نیاز دارد بخار شود و همه اش مصرف می شود.
  6. صرفه جویی در مصرف آب با توجه به بحران کمبود آب و خشکسالی های اخیر.
  7. قابل جابجایی راحت و آسان است، پرتابل است.
  8. وزن کمتری دارد و در هر نقطه ای می توان آن را قرار داد.
  9. شکل ظاهری شکیل تری دارد و با هر رنگ و ابعادی قابل ساخت و تولید است.
  10. هرگاه مشکلی در هر قسمت دستگاه پیش بیاید به راحتی قابل تعویض است و نیاز به تعمیر خاصی ندارد.
  11. امکانات جدیدی هر روز به دستگاه اضافه می شود.
  12.  امکان استفاده از آب سرد و آب داغ پر فشار مانند جت پرشرهایی که در کارواش سنتی استفاده می شود وجود دارد. یعنی عملکرد سه گانه

بخار در دو حالت تر و خشک اعمال شده برای کاربردهای مختلف داخل شویی و روشویی برای موارد خاص، امکان تزریق مواد شوینده نفتی، گازوئیلی و … به بخار نیز وجود دارد.

 

 

ویژگی های دستگاه کارواش بخار کیفیت بالا

  • تجربه حرفه ای بیش از 15 سال
  • ساخته شده با تکنولوژی روز آمریکا
  • دارای انواع تکنولوژی تولید بخار : بخار تمیز، بخار خشک، بخار مرطوب
  • شرکتهای مشتری نام آور و بزرگ : ایران خودرو – گروه خودروسازی مهر – لاستیک سازی توس – قطار شهری مشهد
  • فشار بخار خروجی بالا – حداکثر 15 بار

در نوع مینی فشار 1 تا 6 بار است اما این فشار فشار واقعی بخار اشباع شده است و بدون فشار فیزیکی پمپ برای شستن ماشین قدرت کافی دارد. فشار کار بالاتر و پایدار باعث عملکرد بهتر دستگاه در تمیز کردن می شود.

مدل های دیگر میتواند فشار بخار 10 بار ، 12 بار ، 15 بار را تولید نماید.

  • کیفیت بالای بخار تولیدی
  • بخار واقعی اشباع شده، بخار مرطوب و حتی بخار سوپر
  • سطوح کیفیت بالای بخار

دستگاه کارواش بخار ژنراتوری می تواند انواع مختلف بخار را با کیفیت بالا تولید نماید. بخار سوپر، بخار خالص خشک و بخار مرطوب با توانایی تنظیم رطوبت یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه به شمار می آید.

  • اطمینان از فشار بالای بخار دستگاه صنعتی ژنراتوری

در مدل های مختلف دستگاه سوپر استیم ژنراتوری در مقایسه با دستگاه های کارواش بخار طرح سوپر بویلری فشار بالاتر بخار خروجی به ثبت رسیده است.

  • بهره وری بالای انرژی

تولید کننده بخار سوپر استیم ژنراتور در مقایسه با دستگاه کارواش بخار بویلری مصرف انرژی بسیار پایینتری دارد.

  • تولید بخار پیوسته و مستمر

امکان کاربرکردن مستمر در تمام 24 ساعت شبانه روز

مزایای استفاده از بخار

  • صرفه جویی در مصرف آب

تنها با 1.5 لیتر را میتوان به طور کامل شست. یک قطره آب میتواند مقدار زیادی بخار تولید نماید. نرخ مصرف آب در دستگاه کارواش بخار در مقایسه با دستگاه واترجت آب پرفشار برابر با نسبت یک به پنجاه می باشد.

  • شستشوی تمام قسمتهای خودرو

موتورشویی خودرو ، توشویی خودرو و روشویی خودرو همه اطراف خودرو بصورت 360 درجه و کامل توسط بخار قابل شستشو می باشد.

کارواش بخار و تمیز کردن 360 درجه خودرو با دستگاه کارواش بخار کیفیت بالا

  • عملکرد تمیز کردن شگفت انگیز

دستگاه کارواش بخار ژنراتوری قابلیت تمیز کردن داخل خودرو، بیرون خودرو ، موتورشویی و نظافت چرخها از کلیه موارد زیر را دارد:

1-روغن 2- گرد و خاک 3- حشرات 4- فضولات پرندگان 5- آدامس 6- برچسب تبلیغاتی 7- دیگر کثیفی ها

  • استریلیزاسیون و ضدعفونی و حذف بوی بد محیط به طور عمیق

بخار خروجی در نازل دستگاه کارواش بخار دمایی حدود 60 تا 10 درجه سانتی گراد داردکه برای ضدعفونی و حذف بوی بد بسیار عالی است

  • شستشوی تمام نواحی غیر قابل دسترس و گوشه ها

بعد از شستشو با بخار همه گوشهای دور از دسترس را بازبینی نمایید. برای اینکار می توانید از نوار پنبه ای بهره بگیرید.

  • سازگاری کامل با محیط زیست

صرفه جویی در مصرف مواد شیمیایی یا حتی حذف مواد شیمیایی

بدلیل درجه حرارت بالا بخار حتی میتواند بدون استفاده از موارد شیمیایی و شامپوها خودرو را تمیز نماید علاوه براین بخار می تواند اثر مواد شیمیایی مورد استفاده را از بین ببرد.

  • ابزار نوین ایجاد کسب و کار
  • مفهوم شستشو با بخار یک روش نوین شستشو می باشد
  • پول بیشتر با مشتریان بیشتر. جذابیت نام بخارشویی در مقایسه با دیگر روش های شستشو می تواند مشتریان جدید را برای کارواش فراهم کند.
  • پول و درآمد بیشتر با سرویس دهی بهتر. توشویی و موتوروشویی با بخار مزایای بیشتری در مقایسه با روش های دیگر شستشو دارد
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.