لوگو دما بخار

توشویی خودرو با دستگاه کارواش بخار

توشویی خودرو با دستگاه کارواش بخار

توشویی خودرو با دستگاه کارواش بخار ژنراتوری

یکی از کاربردهای اصلی دستگاه کارواش بخار توشویی خودرو با بخار می باشد. اکثر مشتریان کارواش نیازمند نظافت داخل اتومبیل خود هستند و از پرسنل مجموعه کارواش توقع دارند که توشویی اتومبیل آنها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

توشویی عالی و بدون نقص برای کارواش‌داران بسیار مهم است زیرا هرچه عملیات نظافت داخل اتومبیل با کیفیت بالاتری باشد، رضایت مشتریان بیشتر می شود.

توشویی خودرو شامل نظافت داشبورد، صندلی ها، درب ها و شستشوی کفپوش ها می باشد. با استفاده از دستگاه کارواش بخار نظافت داخل خودرو را می توان به بهترین وجه ممکن انجام داد.

همچنین استفاده از بخار باعث از بین رفتن بوی بد داخل خودرو و ضدعفونی کامل آن می شود.

امروزه افراد زیادی از حیوانات خانگی نگهداری می کنند و نیاز اساسی به بوگیری و ضدعفونی کردن داخل خودروی خود دارند همچنین با استفاده از بخار بوی بد ناشی از کشیدن سیگار بخوبی از بین می رود.

فیلم داخل شویی خودرو با بخار

در ادامه مواردی که باید پرسنل کارواش در زمان استفاده از کارواش بخار برای نظافت داخل خودرو و توشویی استفاده می کنند ذکر می شود:

مراحل نظافت داخل خودرو

  1. در مرحله اول از صاحب خودرو بخواهیدکه داخل خودرو را به طور کامل تخلیه نماید. تا نظافت مطلوبی صورت پذیرد.
  2. کفی های خودرو در صورت امکان از خودرو خارج شود تا بتوان کف خودرو را به خوبی تمیز نمود.
  3. تمام قسمت داخلی خودرو جاروبرقی کشیده شود تا عاری از آشغال و گرد و خاک شود. در نظر داشته باشید که وجود آشغال و گرد و خاک  داخل خودرو کیفیت توشویی با بخار را به شدت کاهش می دهد
  4. در مرحله بعد با کمک دستگاه کارواش بخار تمام نقاط داخل خودرو اعم از بدنه داخلی، شیشه، داشبورد، کف، صندلی ها و … شستشو  و تمیز شود.

توشویی خودرو با بخارخشک گزینه مناسبی برای نظافت صندلی های اتومبیل می باشد که در روش های دیگر اینکار به راحتی قابل انجام نیست یا در صورت شستشو با آب و کف بدلیل خیس شدن صندلی تا چندین ساعت خودرو قابل استفاده نمی باشد.

شستشوی صندلی خودرو با کارواش بخار
 بعد از بخارشویی کامل درب های اتومبیل را باز بگذارید و کمی صبر کنید تا رطوبت داخل خودرو بخوبی خشک شود.

می توان همراه با بخار از مواد نانو برای نظافت شیشه ها و داخل اتومبیل استفاده نمود تا نظافت بیشتری حاصل شود اما در حالت کلی کارواش بخار نیاز به مواد شوینده خاصی ندارد.

در کلیپ زیر نحوه شستشوی صندلی خودروبه کمک بخار خشک دستگاه کارواش بخار ژنراتوری مشاهده می شود:

شستشوی داخل با بخار

یکی از مزایای اصلی کارواش بخار کاربرد توشویی خودرو می باشد. بخار مناسب توشویی یا دیتیلینگ می باشد.

بدین صورت که می توان برای تمیز کردن روکش های صندلی، سقف خودرو، داشبورد و به طور کلی تمامی درزها و شکاف های دور از دسترس می توان استفاده نمود.

بخار به دلیل نداشتن پساب و همچنین نفوذ به نقاط دور از دسترس می تواند جایگزین روش های سنتی قرار بگیرد.

استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده به همراه بخار کارایی آن را دو چندان می کند و شما خودرویی تمیز را می توانید در اختیار داشته باشید.

بوزدایی یکی دیگر از مزایای استفاده از بخار می باشد، بعد از بخارشویی خودرو شما می توانید یک خودرو خوش بو را تحویل بگیرد.

خاصیت ضدعفونی من جمله مزایای بخارشویی می باشد که توسط تیم تحقیقاتی این مقوله مورد بررسی قرار گرفته است.

شستشوی داخل ماشین بوسیله بخار مزایای ذیل را در بر خواهد داشت:

1-دمای بخار سبب ضعیف شدن چسبندگی مواد و ذرات که آلوده کننده بر روی سطوح داخل می گردد.

2-فشار بخار که بالغ بر 100 الی 200 psi می باشد سبب جداشدن کلیه آلودگی های سطحی بر روی جداره های لاستیکی و پلاستیکی و غیره می گردد

 

ضدعفونی با بخار

در مرحله بعد نوبت به انتخاب بخارشوی مناسب می رسد. دستگاه بخارشوی بایستی فاکتورهای ذیل را دارا باشد:

  • ایمن و ضدانفجار باشد.
  • کار با دستگاه آسان باشد.
  • تولید بخار فوری و مداوم
  • دارای نازل خشک برای توشویی باشد
  • دارای نازل تر برای روشویی باشد
  • سیار و قابل جابجایی باشد.
  • سر و صدای کمی ایجاد کند
  • با سوخت های مختلف کار کند. (گاز – گازوئیل و برق)
  • نصب، تعمیر و نگهداری راحت باشد.
  • دارای ضمانت نامه باشد.
  • دارای خدمات پس از فروش باشد.

با افتخار به تمامی هموطنان اعلام می داریم دستگاه های بخارشو (کارواش صنعتی) صنایع دما بخار مشهد دارای تمامی ویژگی های فوق می باشد.

 

نظافت داخل خودرو از مو و فضولات حیوانات

از مزایای عنوان شده برای کارواش بخار نظافت داخل خودرو و ضدعفونی کردن و از بین بردن نظافت داخل خودرو از مو و فضولات حیوانات باکارواش بخار می باشد. امروزه نگهداری از حیوانات خانگی تبدیل سرگرمی افراد زیادی است.

حیوانات خانگی بدلیل نیاز به نگهداری و مراقبت دائم معمولا همه جا همراه صاحبان خود هستند. تا حدی که می توان گفت به عضو ثابت خانواده های امروزی تبدیل شده اند. نگهداری از حیوانات خانگی با وجود اینکه برای صاحبان آن می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد مشکلاتی هم به همراه خود دارد. ریزش موی این حیوانات یکی از این مشکلات است.

همچنین با وجود مراقبت های زیادی که صاحبان حیوان انجام می دهند ممکن است فضولات حیوان داخل خودرو بریزد. نظافت محیط داخل خودرو از این کثیفی ها بدلیل منافذ و جاهای غیر قابل دسترس که در آن وجود دارد گاهی بسیار مشکل می شود.

همچنین باقیماندن فضولات حیوانات داخل خودرو باعث بوی بسیار نامطبوع و الودگی هوای داخلی خودرو است. می توان از کارواش بخار برای رفع این مشکل استفاده نمود.

مراحل نظافت داخل خودرو از مو و فضولات حیوانی

  •  برداشتن مو و فضولات از داخل خودرو

در مرحله اول باید تا حد ممکن داخل خودرو از مو و فضولات حیوانات تمیز شود.  اگر که فضولات حیوان داخل خودرو باشد ابتدا باید آن را تمیز نمایید. در مرحله بعد به وسیله کمپرسور باد موها را تا حد ممکن از داخل خودرو بیرون کنید. می توانید با کمک دست موهایی که با فشار جدا نشده اند را تمیز نمایید.

  •  نظافت نقاط با دسترسی مشکل

برای جمع آوری موهایی که در منافذ هستند می توانید از جاروبرقی با برس های مخصوص استفاده نمایید. در صورتی که موهای حیوان به داخل درز صندلی وارد شده با استفاده از برس هایی که مخصوص نظافت حیوانات هستند با ملایمت بدنه صندلی را برس نمایید تا ضمن بیرون آوردن این موهای زائد به روکش صندلی آسیبی وارد نکند.

  • شستشوی صندلی

اگر لک های بزرگ بر روی روکش وجود داشت می توانید با کمک شامپوی مناسب و برس و پارچه محل مورد نظر را بشویید . البته بخار تا حد زیادی خاصیت لکه بری دارد و می توانید از این مرحله با رضایت مشتری صرفنظر نمایید.

  • شستشو با بخار

بوسیله کارواش بخار همه سطوح صندلی و داخل خودرو را تمیز نمایید. منافذ کوچک و بزرگ را با کمک نازل مناسب تمیز و ضدعفونی کنید. اینکار باید با صبر و حوصله انجام شود تا نتیجه دلخواه بدست آید. در صورت شستشوی مناسب با کارواش بخار، بوی بد داخل محیط خودرو هم تا حد زیادی از بین می رود.

  • مرحله خشک نمودن

در مقایسه با آب بخار رطوبت بسیار کمتری دارد. به همین دلیل صندلی شسته شده با کارواش بخار در زمان بسیار کمتری خشک می شود. بعد از شستشوی کامل داخل خودرو، آن را به یک فضای باز که خلوت تر است منتقل کنید، درهای خودرو را باز بگذارید و منتظر بمانید تا داخل خودرو خشک شود. امیدواریم این نوشته “نظافت داخل خودرو از مو و فضولات حیوانات باکارواش بخار” تاثیری در بهبود سبک زندگی شما داشته باشد.

 

مطالب پیشنهادی:

4 مرحله اصلی صفرشویی خودرو با بخار

9 مرحله شستشوی خودرو در کارواش بخار

روش های شستشو و ضدعفونی کشتارگاه ها و کارخانجات مواد غذایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.