لوگو دما بخار

ایمنی بسیار بالا (صد در صد) در محصولات کارواش بخار و بخارشوی صنعتی

ایمنی بسیار بالا (صد در صد) در محصولات کارواش بخار و بخارشوی صنعتی

به چه دلیل ما می گوییم ایمنی بسیار بالا (صد در صد) در محصولات کارواش بخار و بخار شوی صنعتی تولید شده توسط دما بخار وجود دارد؟

ما در شرکت دما بخار یک اصل مهم در تولید داریم و آن هم این است که بیشترین تلاش خودمان را در جهت ارائه محصولات با ایمنی بیشتر ،کیفیت بالاتر و تکنولوژی جدیدتر داشته باشیم.

در همین راستا در سال های گذشته این شرکت با تحقیق فراوان بر روی طرح های مختلف دستگاه های صنعتی تولید بخار از جمله دیگ های بخار طرح فایر تیوب(طرح دیگ و بویلری) و طرح واتر تیوب موفق به طراحی یک محصول بسیار خاص و جدید بنام کارواش بخار طرح صنعتی ژنراتوری شد.

همچنین برای کارواش بخار ژنراتوری نیز موفق به دریافت ثبت اختراع از مرکز مالکیت های معنوی قوه قضاییه شدیم و در حال حاضر این شرکت تنها تولید کننده ای است که قانونا مجاز به تولید آن می باشد.

گواهی ثبت اختراع

دستگاه بخارشوی صنعتی

حال بعد این مقدمه  پاسخ دهیم چرا این محصول کاملا ایمن است یا ایمنی صد در صد دارد؟

به اطلاع می رساند چون طراحی این محصول مطابق سیستم های ژنراتوری بخار می باشد و در این ژنراتور ها آب داخل لوله های با طراحی مخصوص به بخار تبدیل می شوند ما در هیچ حالتی دیگر شاهد انفجار در آنها نخواهیم بود.

این واقعیت که انفجار نخواهیم داشت تنها دلیل مهم است که ما ایمنی را صد در صد بنامیم.

صد در صد ایمنی در کارواش بخار

توضیحات بیشتر باید به زبان فنی باشد ولی برای اینکه بیشتر بدانید چند جمله دیگر عرض می شود.

تحمل فشار و استقامت در برابر فشار به چند عامل مهم بستگی دارد که یکی از آنها ضخامت جداره می باشد و دیگری قطر آن ضخامت رابطه مستقیم دارد با فشار یعنی هر چه فشار بالاتر ضخامت بالاتر و قطر رابطه معکوس دارد یعنی هرچه فشار بالاتر قطر کمتر.

این عامل سبب شده است که در طراحی محصولات ژنراتوری بخار در دنیا به دنبال طراحی با قطر کمتر بروند و اینکار نیز فقط در طرح های واتر تیوب یا لوله ای امکان پذیر است.

لازم بذکر است که انفجار در دیگ های بخار امری رایج است خصوصا در دیگ های بخار طرح فایرتیوب یا طرح دیگ و بویلری و برای همین دلیل هم سازمان ملی استاندارد ایران از سال 1380 استاندارد ملی 4231 را برای همه تولید کنندگان این محصول بصورت اجباری کرده است.

همچنین به اطلاع می رساند کلیه محصولات طرح دیگ و بویلری (فایر تیوب)  این شرکت تحت نظارت دقیق شرکت های معتبر بازرسی فنی مورد تایید سازمان استدارد تولید می شوند و همه آنها دارای پلاک بازرسی و گواهی مخصوص به خود می باشند که شماره آن قابل کنترل و ردیابی می باشد.

نمونه پلاک استاندارد دیگ بخار
نمونه پلاک استاندارد دیگ بخار

و توجه داشته باشید هیچ دیگ بخار طرح فایرتیوبی بدون پلاک بازرسی و گواهی آن استاندارد نمی باشد زیرا کنترلی روی آن انجام نشده است و برای اطلاع بیشتر می توانید مقالات ما را دنبال کنید و همچنین از سازمان ملی استاندارد نیز تحقیق نمایید.

مقالات مرتبط:

آشنایی با پلاک بازرسی در محصولات بخار

بازرسی موفق دستگاه بخار ژنراتوری در ایران خودرو

افتتاح کارواش بخار ممتاز مشهد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.