لوگو دما بخار

راه اندازی خط دوم بخار در سالن رنگ ایران خودرو

راه اندازی خط دوم بخار در سالن رنگ ایران خودرو

راه اندازی خط دوم بخار در سالن رنگ ایران خودرو توسط شرکت دما بخار

با توجه به نصب خط اول بخار برای شستشوی محصولات هایما در شرکت ایران خودرو، خط دوم نیز با نصب دستگاه سوپر استیم ساخت شرکت دما بخار… در شرکت ایران خودرو راه اندازی گردید.

تصاویر مربوط به راه اندازی خط دوم بخار در سالن رنگ ایران خودرو:

بخارشویی در ایران خودرو

با توجه به کارایی مطلوب خط اول بخارشویی ارائه شده توسط شرکت دما بخار در سیستم تمیزکاری با بخار در شرکت ایران خودرو ، بنابردرخواست دستگاه دوم نیز تحویل و در مرداد ماه سال جاری راه اندازی گردید.

بخارشویی در ایران خودرو

بنابر اظهارات کارشناسان فنی شرکت ایران خودرو محصولات سوپر استیم این شرکت از توانایی خوبی در تولید بخار با کیفیت بالا برای شستشوی بدنه ماشین های مونتاژ شده برخوردار می باشد که حتی از نمونه های خارجی نیز بسیار بهتر می باشد.

مطلب مرتبط:

تست دستگاه های بخار در شرکت ایران خودرو

ساخت دستگاه بخار فوری ژنراتوری به سفارش شرکت تولیدی پارس پوشاک مشهد

تله بخار

بخارشویی در ایران خودرو

محصولات ارائه شده در شرکت ایران خودرو از نوع سوپر استیم مدل ژنراتوری صنعتی طرح سوپر می باشد

بصورت 24 ساعته و در سه شیفت کاری در حال کار می باشد و این محصولات از جهت ایمنی بسیار بالا، سرعت عملکرد، استقامت و کیفیت بخار تحسین کارشناسان فنی را بدنبال آورده است.

بخارشویی در ایران خودرو

بخارشویی خودرو هایما برای اولین بار توسط محصولات دما بخار در سالن رنگ ایران خودرو

اولین دستگاه سوپر استیم ژنراتور بخار با قدرت بخاردهی و فشار بالا توسط شرکت دما بخار تولید و در گروه صنعتی ایران خودرو نصب و راه اندازی شد.

این گروه صنعتی با توجه به حساسیت های بالا در خصوص کیفیت بخاردهی و ایمنی محصولات بخارشوی موجود در بازار پس از چند ماه انجام تحقیق و آزمون های کارشناسی سفارش تولید را به شرکت دما بخار داد

و متعاقبا این شرکت مطابق خواسته های فنی مورد نظر دستگاه سوپراستیم ژنراتور را در سالن رنگ، نصب و راه اندازی نمود.

لازم به ذکر است سفارش دوم گروه صنعتی ایران خودرو برای این محصول پس از استفاده و بهره برداری از دستگاه اول به شرکت دما بخار داده شده است

و در طی روزهای آتی در محل مورد نظر نصب و راه اندازی خواهد شد.

از مهمترین ویژگی هایی که کارشناسان ایران خودرو برای انتخاب این محصول بر روی آن تاکید نمودند:

کیفیت بخار به همراه ایمنی صددرصدی محصول بوده زیرا محل نصب و بهره برداری دارای کنترل ایمنی بسیار بالایی می باشد.

در حال حاضر خودروهای شاسی بلند هایما که در گروه صنعتی ایران خودرو تولید می شوند.

به دلیل اینکه خیلی از قطعات داخلی آنها از کشورهای خارجی وارد کشور می شوند، دارای نوعی آلودگی سطحی از مواد روغنی می باشند که قبل از بکارگیری از محصولات منحصر به فرد این شرکت از روش های شستشوی شیمیایی برای عملیات تمیزکاری استفاده می شد.

ولیکن در حال حاضر با طراحی و ارائه این محصول برای اولین بار در کشور این پروسه به وسیله بخار مخصوص با فشار و دمای بسیار دقیق مورد شستشو و تمیزکاری قرار می گیرد.

نتیجه بخارشویی محصولات دما بخار به حدی از استانداردهای فنی واحد مربوطه بالاتر بوده که سبب شگفتی کارشناسان گردیده است.

لازم به ذکراست شرکت صنایع دما بخار مشهد به عنوان اولین تولیدکننده ی محصولات بخارشوی صنعتی در کشور ایران است که علاوه بر ارائه 200 دستگاه برای محصولات کارواش بخار در ایران و کشورهای همسایه، توانسته است محصولات ویژه ای برای واحدهای صنعتی از جمله مس سرچشمه کرمان و لاستیک بارز، واحدهای بیمارستانی و…  طراحی و تولید نماید.

تصاویر نصب و راه اندازی دستگاه سوپر استیم در ایران خودرو:

 

 

بخارشوی دما بخار در ایران خودرو
 

بخارشوی دما بخار در ایران خودرو
بخارشوی دما بخار در ایران خودرو
 

بخارشوی دما بخار در ایران خودرو
بخارشوی دما بخار در ایران خودرو

محصولات بخارشوی صنعتی ژنراتوری شرکت دما بخار در گروه صنعتی ایران خودرو

یکی از مشکلات مهم در خیلی از صنایع در فرآیندهای نهایی، تمیزکاری سطوح از مواد آلاینده از قبیل چربی ها می باشد.

از طرف دیگر با عنایت به اینکه از دهه های گذشته استفاده از بخار به عنوان یک روش جایگزین در شستشوی دستی در برخی از کاربردها مطرح شد ولیکن این عملکرد براساس توانایی و کیفیت بخار تولیدی توسط دستگاه تولید کننده بخار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین برای اینکه عملیات و پروسه رفع آلودگی و جرم گیری از سطوح بوسیله بخار با سرعت و کیفیت مطلوب صورت پذیرد ما نیازمند در اختیار داشتن محصولی متفاوت و صنعتی می باشیم.

بر این اساس محصولات ساخت شرکت صنایع دما بخار مشهد اعم از طرح های دیگ و ژنراتوری فشار قوی همگی بر اساس این استانداردهای اولیه طراحی و تولید می شوند.

 

در هفته جاری در راستای  اثبات توانایی عملکرد این محصولات و به درخواست کارشناسان فنی خط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، یک نمونه از محصولات طرح ژنراتوری به محل خط تولید منتقل گردید و در مدت زمان بسیار کوتاه (حدود 15 دقیقه ) راه اندازی گردید و بهره برداری گردید.

این تست در محل تولید محصول جدید ایران خودرو بنام هایما با حضور کارشناسان فنی این شرکت در بخش رنگ آمیزی به انجام رسید.

 

عملیات تحت نظارت فنی دقیق و مطابق آخرین استانداردهای اجرایی توسط نیروهای آموزش دیده برای دو خودرو متوالی و بصورت تفکیکی بخار خشک و بخار تر با فشار 90 psi، دمای کاری 140 الی 160 درجه سانتی گراد انجام شد.

لازم بذکر می باشد این فرآیند در حالت متعارف بوسیله مواد شیمیایی مخصوص صورت می پذیرد، ولیکن در استفاده از بخار داغ استاندارد شده و تولید شده توسط محصولات صنعتی این شرکت مورد تحسین و تایید کارشناسان واحد فنی تولید و کنترل کیفیت قرار گرفت.

 

در ادامه این همکاری و در راستای ارائه خدمات جدیدتر، تیم طراحی و فنی در شرکت صنایع دما بخار مشهد با هدف ارائه بهترین عملکرد ممکن، مشغول تست و طراحی نمودن مولدهای بخار صنعتی جهت نصب در خط تولید و مونتاژ گروه صنعتی ایران خودرو می باشند.

محصولات دیگر صنایع دما بخار مشهد:

بخارشوی صنعتی برقی

دیگ بخار کارواش سوپر بویلر

تانکرشو

جت پرشر آبداغ سوپر مکس

 

بازرسی موفق دستگاه بخارفوری ژنراتوری در شرکت ایران خودرو

دستگاه بخار فوری ژنراتوری در خط تولید شرکت ایران خودرو مورد تست و آزمایش سالانه قرار گرفت.

همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای اصلی دستگاه بخار ژنراتوری استفاده از آن در کارخانجات صنعتی بزرگ و کوچک برای انجام عمل قطعه شویی می باشد. در خط تولید شرکت ایران خودرو دستگاه بخار برای انجام عمل چربی زدایی و فسفاته کردن به کار  می رود.

دستگاه بخار ژنراتوری

با توجه به رضایت کامل مهندسین فنی این شرکت معتبر نمونه دیگری از دستگاه بخار فوری ژنراتوری نیز به خط تولید این شرکت اضافه شد .

حضور کارنشناسان فنی در محل کارخانه ایران خودر

بخار تولیدی توسط این دستگاه حجم و دمای مناسبی دارد و برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار ایده آل می باشد. دمای بالای بخار باعث تمیز شدن چربی ها با سرعت و کیفیت مناسب می گردد. در تصاویر زیر مراحل مختلف تست و بازرسی این دستگاه در محل کارخانه ایران خودرو توسط کارشناسان فنی شرکت دما بخار نمایش داده می شود.

تست دستگاه بخار ژنراتوری

رضایت کامل پرسنل فنی و مهندسین شرکت ایران خودرو از دستگاه بخار ژنراتوری موجب خرسندی و افتخار ماست.

امیدواریم این گزارش، بازرسی موفق دستگاه بخارفوری ژنراتوری در شرکت ایران خودرو در انتخاب بهتر کارواش بخار به شما کمک کرده باشد.

مقالات پیشنهادی:

راه اندازی خط دوم بخار در سالن رنگ ایران خودرو

تست دستگاه های بخار در شرکت ایران خودرو

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.